DE MEST STILLEDE SPØRGSMÅL

Er der fri fragt?
Hvis du køber for over DKK 750,00, betaler vi altid fragten.

Kan jeg bytte en gave?
Ja, du kan altid bytte dine bestillinger hos Kit Couture. Enten pengene retur eller til et gavekort. Du bestemmer!

Er der alt, hvad jeg skal bruge i et kit?
Ja, det er der. Det eneste, som skal du tilvælge, er strikkepinde, hæklenål eller hakkenål samt monteringspude. Grunden til det er, at nogle kunde har rigeligt af den slags udstyr allerede.

Hvorfor skal jeg tilvælge eks. strikkepinde?
Det er der to grunde til. Dels er der forskel på, hvor fast eller løst man strikker. Dels kan det være, at du allerede har strikkepinde.

Kan jeg finde ud af det, hvis jeg aldrig har lavet håndarbejde før?
JA! Vi sætter en ære i at lave en god forklaring og at tilbyde forskellige guides, så du kommer sikkert i mål med dit håndarbejde. Men start altid med et kit, som har niveau "Begynder".

Kan jeg undlade noget i et Kit?
Nej, man køber et samlet kit, så du har alle dele til dit håndarbejde. Dog skal du vælge redskaber til, hvis du ønsker det til dit kit.

Kan jeg se garnerne?
Ja, du er altid meget velkommen til at komme og besøg vores butik. Her kan du se alle vores modeller og garner. Du finder os på Frederiksberg Allé 42, 1820 Frederiksberg C.

Ryd Alt

Dine favoritter

MIT KIT

Så snart du har købt hos Kit Couture, anbefaler vi dig, at du bliver en del af ”Mit KIT”, hvor du får din personlige side med særlige fordele. 

I ”Mit KIT” vil du snart få adgang til vores interaktive opskrifter, som du vil kunne se på din mobil eller iPad. Du får også invitation til særlige KIT arrangementer og meget andet spændende.  

Vi glæder os til at se dig i ”Mit KIT”!

EKSISTERENDE BRUGER

Er du allerede bruger, kan du logge dig ind her:

Login Har du glemt dit password?
×

×