GUIDE: BRUG DINE GARNRESTER

Vi elsker at bruge vores garnrester, hvad end det er til at strikke resteprojekter - eller til at sammensætte nye farvekombinationer til projekter, som vi tidligere har strikket.

BRUG DINE GARNRESTER

Det er kun kreativiteten, der sætter grænser for, hvad du kan få ud af dine garnrester. Gå på opdagelse i dit garnlager. Leg med farver og kvaliteter - og sammensæt dem til alt fra en hue eller en smart sweater.

alt-text

FÅ GRATIS OPSKRIFTER TIL DINE GARNRESTER

Som medlem af vores kundeklub - MIT KIT - får du overblik over dine ordrer, får særlige tilbud samt adgang til gratis opskrifter til dine restegarner - og vi arbejder på endnu flere fordele til dig!

SÅDAN BLIVER MEDLEM!
Efter dit første køb på vores webshop, vil du modtage en e-mail, om hvordan du bliver medlem af MIT KIT.

Nedenfor får du en lille forsmag på, hvilke gratis opskrifter du kan få helt gratis som medlem af MIT KIT!

Grunnet Sweater strikket med Highland Mini og rester af Kid Mohair

Puder strikket med rester af Highland

Ammassalik Hue strikket med rester af Reused, Highland og Kid Moahir

FIND INSPIRATION TIL RESTEPROJEKTER

Det er fantastisk, når særligt Instagram kan bruges til at inspirere hinanden til, hvordan man kan bruge garnrester fra vores kits.

Vi følger altid med og bliver begejstrede over at se, hvad I får ud af jeres garnrester. 

Husk endelig altid at tagge dine billeder med #kitcouturebyme, så vi kan inspirere hinanden til, hvordan man kan bruge overskydende garn fra et Kit Couture kits og give disse nyt liv.

Vi har samlet lidt inspiration fra nogle af vores kunder, som selv har udviklet nye modeller med resterne fra et kit.

Billederne nedenfor er ikke taget af Kit Couture, men er taget af og repostet fra de angivne Instagram-profiler under hvert billede.

Öland Bluse til barn af @signestickar

Öland Strømper af @helle__t

Tunø Strømper af @fannaraken

Tunø Bluse til barn af @claraeggers

LAV NYT GARN AF GARNRESTER!

KOM TIL WORKSHOP MED ANDEN OMGANG

Har du garnrester, afklippede garnender og måske noget kasseret strik liggende, som du gerne vil puste nyt liv i?

Så kom med til vores workshop afholdt af Sofie fra Anden Omgang og få tips og tricks til, hvordan du kan skabe nyt og spændende garn af fibre, som egentlig var på vej i skraldespanden.

Du får muligheden for at lave dit helt eget garnnøgle til kittet til Ammassalik Huen, som du kan downlade på MIT KIT.

LÆS MERE HER

×

×