Guide: Sådan er kittet

Kit Couture er sat i verden for at tilbyde dig et smukt og inspirerende tilbud til din kreative fritid. Vores grundidé er at levere et kit med alt, hvad du skal bruge for at komme i gang med dit unikke håndarbejde. Deraf vores navn: Kit Couture.

Kvalitetssikrede kits

Vi gør en dyd ud af, at opskrifterne matcher materialerne. Alle opskrifter er testet grundigt igennem - og vi står altid klar med hjælp, hvis du får brug for det!

alt-text

HVAD TILBYDER VI?

kittet

Vores koncept bygger på, at du køber et kit, som indeholder alt det, der bruges for at komme i mål med et projekt.

Med dette koncept sørger vi for, at du altid får det smukkeste design, der følger tidens mode sammen med det lækreste garn for at sikre den højeste kvalitet.

For at være tro mod vores koncept, i form af kits til håndarbejde, er det derfor ikke muligt at købe opskrifter løst hos os.

Kit til Hesselø Cardigan

INDHOLDET

Vores kits er skræddersyet til det enkelte design, hvorfor indholdet kan variere alt afhængigt af, hvilket projekt du skal i gang med - og hvilken størrelse, som du ønsker.

Vores kits indeholder altid opskrift (og eventuelt diagram), garn i de lækreste kvaliteter, hæftenål, en Kit Couture label og en økologisk Summerbird chokolade.

Du kan altid vælge at tilkøbe redskaber såsom strikkepinde, hæklenåle og monteringspuder. 

Kit til Langeland Broderi Pude

FIND DIT NÆSTE KIT

GARN OG TILBEHØR

VORES design

En af Kit Coutures vigtigste grundpiller er selve designet og den samlede visuelle oplevelse.Vi prioriterer mange ressourcer på at udvikle unikke designs, som er baseret på et koncept eller en historie.

Designet bliver dog aldrig blive mere indviklet, end at vi er sikre på, at du kommer sikkert i mål med dit håndarbejde.

Vi har et in house designteam, som designer og udvikler størstedelen af vores mønstre og modeller.

COL-LABS
Vi samarbejder derudover med andre designere til specifikke kollektioner. Vi lægger stor vægt på, at alle designere har en designfaglig baggrund og er anerkendte inden for deres respektive felter.

Følgende designere har designet kollektioner til Kit Couture:

Lærke Bagger
Anden Omgang
Hvass & Hannibal
Molla Mills
Sine Stenbek
Iben Høj
Marie Willumsen
Sif Pristed
Marianne Nørbo

Læs meget mere om alle vores designsamarbejder her

SÅDAN FÅR DU HJÆLP!

VI ER HER FOR DIG - HELE VEJEN!

Vores største ambition er, at du kommer godt i mål med dine projekter! Så vi vil gøre alt for at hjælpe dig videre, hvis du går i stå, uanset hvor i processen du befinder dig.

Vi har eksperter inden for strik, hækling og broderi. Du kan få hjælp via af en række forskellige kanaler alt efter, hvad du har brug for.

Du er altid velkommen til at skrive til os på hey@kitcouture.dk eller på vores sociale medier, ringe til os på +45 3164 0200 eller besøge vores butik på Vesterbrogade 165 i København og få personlig rådgivning.

Du kan læse meget mere om, hvordan du kan få hjælp i vores guide som du finder herunder.

GUIDE: SÅDAN FÅR DU HJÆLP

×

×