Vi hjælper dig!

Vores største ambition er, at du kommer godt i mål med dine projekter! Så vi vil gøre alt for at hjælpe dig videre, hvis du går i stå, uanset hvor i processen du befinder dig.

VORES EKSPERTER

Vi har eksperter inden for strik, hækling og broderi. Du kan få hjælp via af en række forskellige kanaler alt efter, hvad du har brug for.

alt-text

SÅDAN FÅR DU HJÆLP!

SKRIV TIL OS

Vi svarer indenfor 48 timer (hverdagene). Send gerne dit spørgsmål sammen med eventuelt et billede, så kan vi ofte bedre se, hvad problemet er.

Du skal sende mailen til hey@kitcouture.dk - og du får svar!

RING TIL OS

Du kan ringe til os på +45 3164 0200 alle hverdage mellem kl. 12 og 16.

Hvis vi ikke kan tage telefonen, så send gerne en mail i stedet!

FÅ PERSONLIG RÅDGIVNING

Du er altid velkommen til at besøge vores butik på Vesterbrogade 165 i København og få personlig rådgivning.

Vi kan hjælpe dig med at finde en model, der passer dig - eller hjælpe dig med en konkret teknik.

SE VORES VIDEO-GUIDES

Vi har mange forskellige videoguides i både de basale teknikker, men også de mere udfordrende.

Du finder alle vores guides på YouTube, som er her.

DE MEST STILLEDE SPØRGSMÅL

Er der fri fragt?
Hvis du køber for over DKK 750,00, betaler vi altid fragten.

Kan jeg bytte?
Ja, du kan altid bytte dine bestillinger hos Kit Couture. Du kan enten få pengene retur eller få et tilgodebevis. Du bestemmer!

Er der alt, hvad jeg skal bruge i et kit?
Ja, det er der. Det eneste, som skal du tilvælge, er strikkepinde, hæklenål eller hakkenål samt monteringspude.

Grunden til det er, at nogle kunde har rigeligt af den slags udstyr allerede.

Hvorfor skal jeg tilvælge eks. strikkepinde?
Det er der to grunde til. Dels er der forskel på, hvor fast eller løst man strikker. Dels kan det være, at du allerede har strikkepinde.

Kan jeg finde ud af det, hvis jeg aldrig har lavet håndarbejde før?
JA! Vi sætter en ære i at lave en god forklaring og at tilbyde forskellige guides, så du kommer sikkert i mål med dit håndarbejde. Men start altid med et kit, som har niveau "Begynder".

Kan jeg undlade noget i et Kit?
Nej, man køber et samlet kit, så du har alle dele til dit håndarbejde. Dog skal du vælge redskaber til, hvis du ønsker det til dit kit.

Kan jeg bytte et Kit eller garn?
Ja, du kan bytte et kit, hvis det ikke er taget i brug. Hvis du er påbegyndt kittet og vælger ikke at gøre det færdigt, er du altid velkommen til bytte de ubrugte garnnøgler, men ikke resten af kittet såsom opskrift, knapper etc. Ved returnering skal du altid fremvise en kvittering eller ordrebekræftelse.

Kan jeg se garnerne?
Ja, du er altid meget velkommen til at komme og besøg vores butik. Her kan du se alle vores modeller og garner. Du finder os på Vesterbrogade 165, 1800 Frederiksberg.

Kan jeg nøjes med at købe mønstret?
Vi sælger vores mønstre sammen med garnerne, som et kit, da vi ønsker, at du får det bedst mulige resultat.

Kit COuture
Kit Couture

×

×