Kit School

Med Kit School er det vores ambition at tilbyde alle, der interesserer sig for håndarbejde, den viden, der skal til, for at du dels bliver dygtigere, dels kommer sikkert i mål med dine håndarbejdsprojekter.

Sådan kommer du i gang
Hvis du ikke har lavet håndarbejde i mange år, måske ikke siden at du gik i skole, kan det ofte være en anelse uoverskueligt at skulle komme i gang. Men det er der råd for!

Kit School tilbyder i første omgang en lang række guides til strik. Senere udbygger vi skolen med guides til hækling, broderi, syning etc.

LÆR AT STRIKKE

Et af de mest udbredte håndarbejder er strik - som også er et af de ældste. Det er meget fascinerede, hvad man kan skabe med to pinde og et par bundter garn. Det er kun fantasien og kreativiteten, der sætter grænsen. I dag er strik et håndarbejde, som findes i hver en afkrog af verden. Der strikkes på de legendariske strikkecaféer i San Francisco, hos de lokale koner på Færøerne eller i fællesskab med cool hipsters i Berlin.

DET BASALE

Hvis du blot mestrer nogle få basale strikke-teknikker, kan du hurtigt komme i gang med en masse spændende projekter. Hvis du gennemgår nedenstående guides og forsøger dig med hver teknik, er du klar til at strikke mange forskellige modeller. I vores shop kan du til en begyndelse vælge de modeller, der er mærket med "Begynder".

Begynder

Når du er igennem de basale guides ovenfor, er du klar til at gå videre med de teknikker, som du vil få brug for, når du skal i gang med de modeller, der er mærket med "Begynder".

STRIKKETEKNIKKER

Disse guides er forskellige strikteknikker eller mønstre, som giver dine strikkemodeller liv og karakter.

Ryd Alt

Dine favoritter

MIT KIT

Så snart du har købt hos Kit Couture, anbefaler vi dig, at du bliver en del af ”Mit KIT”, hvor du får din personlige side med særlige fordele. 

I ”Mit KIT” vil du snart få adgang til vores interaktive opskrifter, som du vil kunne se på din mobil eller iPad. Du får også invitation til særlige KIT arrangementer og meget andet spændende.  

Vi glæder os til at se dig i ”Mit KIT”!

EKSISTERENDE BRUGER

Er du allerede bruger, kan du logge dig ind her:

Login Har du glemt dit password?
×

×