Highland Mini Garn

Highland Mini er en skøn garnkvalitet, som egner sig til både strik og hækling samt tunesisk hækling. Denne garnkvalitet er velegnet til flerfarvede teknikker og strukturstrik/hækling, da garnet ikke er for kraftigt. Highland Mini Garnet er ideelt til både voksne og børn samt interiør.

Om Highland Mini garnet

Highland Mini Garn er tre-trådet 100% peruviansk uld. Garnet løber 175 m/50 g. Anbefalede pinde 3,5-4 mm.

alt-text

EKSEMPLER MED HIGHLAND MINI GARN

Disko

Smøla

Karrat

Usken

Røst

FAKTA OM HIGHLAND MINI GARN

Kit Couture Garn

SPECIFIKATIONER

Fibre
100% uld

Løbelængde
175 meter

Strikkepinde
3,5-4 mm

Hæklenål
3,5-4 mm

Vægt per nøgle
50 gram

Kit Couture Garn

STRIKKEFASTHED

22-24 masker og 30-34 pinde i glatstrik på pind 3,5-4 mm svarer til 10 x 10 cm.

Husk at måle strikkefastheden efter, at du har skyllet din strikkeprøve i lunkent vand.

Kit Couture Garn

VASK

Vi anbefaler, at du vasker det færdige arbejde i hånden i lunkent vand. Brug altid uldvaskemiddel.

Efter vask presses vandet forsigtigt ud ved at rulle arbejdet ind i et håndklæde.

Hvis du har gode erfaringer med din vaskemaskine, kan du i stedet (på eget ansvar) centrifugere arbejdet let ved 600-800 omdrejninger.

MATERIALER TIL HIGHLAND MINI GARN

×

×