Skip to main content
FULD BYTTE- OG RETURRET / VI SENDER DAGLIGT / FRI FRAGT OVER 499 DKK

Ofte stillede spørgsmål

Hvis du køber for over DKK 499, betaler vi altid fragten.

Ja, du kan altid bytte dine bestillinger hos Kit Couture. Du kan enten få pengene retur eller få et tilgodebevis. Du bestemmer!

Ja, det er der. Det eneste, som skal du tilvælge, er strikkepinde, hæklenål eller hakkenål samt monteringspude.

Grunden til det er, at nogle kunde har rigeligt af den slags udstyr allerede.

Det er der to grunde til. Dels er der forskel på, hvor fast eller løst man strikker. Dels kan det være, at du allerede har strikkepinde.

JA! Vi sætter en ære i at lave en god forklaring og at tilbyde forskellige guides, så du kommer sikkert i mål med dit håndarbejde. Men start altid med et kit, som har niveau "Begynder".

Nej, man køber et samlet kit, så du har alle dele til dit håndarbejde. Dog skal du vælge redskaber til, hvis du ønsker det til dit kit.

Ja, du kan bytte et kit, hvis det ikke er taget i brug. Hvis du er påbegyndt kittet og vælger ikke at gøre det færdigt, er du altid velkommen til bytte de ubrugte garnnøgler, men ikke resten af kittet såsom opskrift, knapper etc.

Ved returnering skal du altid fremvise en kvittering eller ordrebekræftelse.

Ja, du er altid meget velkommen til at komme og besøg vores butik. Her kan du se alle vores modeller og garner. Du finder os på Vesterbrogade 165, 1800 Frederiksberg.

Vi sælger vores mønstre sammen med garnerne, som et kit, da vi ønsker, at du får det bedst mulige resultat.

Tak for din henvendelse! Vi vender tilbage hurtigst muligt. Tak for din tilmelding Tak! Vi giver dig besked, når varen er tilgængelig. Det maksimale antal produkter er allerede blevet tilføjet. Der skal kun tilføjes et produkt mere til kurven. Der er kun [num_items] produkter tilbage at lægge i kurven.